niedziela, 31 maja 2015

Szydełkowa chusta dla chłopca (apaszka)

Witam,
W to piękne ostatnie majowe popołudnie Miś prezentuje szydełkową apaszkę.
Usiadł sobie wygodnie na balkonie koło bratka i korzysta ze słonecznej pogody.

 
 
 
Tą chustę zrobiłam dla Matucha z włóczki Drops Fabrl Print szydełkiem numer 4.
Zużyłam akurat cały motek.
Tylko mam nadzieję, że jak zacznie nosić to za bardzo go nie będzie gryzła.
W końcu ma w sobie 75% wełny.

Wzór bardzo prosty, tyko w przerwie między słupkami robiłam jedno oczko, a na rogach po dwa.

źródło zdjęcia

Chustę zgłaszam do wyzwania w KTM Majowy wieczór.



Pozdrawiam

Monika

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory! Oby mu się ją dobrze nosiło :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory i fajna chusta:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chabrowa chusta - lubię ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta, śliczne kolorki. A z misia model doskonały:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna chusta :) Bedzie Matti zadawal szyku w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna chusteczka i fajne zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze się misiowi powodzi, żeby taką chustą szpanować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre, męskie odcienie. I trzymam kciuki, żeby nie drapała, jak to czasami wełna niestety, potrafi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile wzoru się naszukałam, żeby był choć trochę męski :)

      Usuń
  9. Tez lubię przesiadywać na balkonie. Bratka jeszcze nie posiadam, ani innego kwiatka, ale mam zamiar nadrobić w długi weekend:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą chwilę mam już całą masę kwiatków. Do tego pomidora i truskawki :)

      Usuń
  10. Tez lubię przesiadywać na balkonie. Bratka jeszcze nie posiadam, ani innego kwiatka, ale mam zamiar nadrobić w długi weekend:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta świetna, a z misia dobry model :P. Kolorystycznie również bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń

04.10 Światowy Dzień Zwierząt - link party

Witajcie, Dziś  Światowy Dzień Zwierząt , więc swoje święto mają wszystkie zwierzęta. Ich święto ustanowiono w 1931 roku na konwencji eko...